ღمی شه بپرسم؟ღ
خاطرات من
سلام دوستان خوش اومدین
درباره وبلاگ


سلام به همه. به این وب خوش اومدین. من خیلی دوست دارم نطر بدین‘ انتقاد کنین ‘ پیشنهاد بدین. و منتظرم هستم. توی نظرسنجی شرکت کنین. توی چت باکس پیغام بدین. راستی من براتون لوگو درست می کنم رایگان. اگه خواستین توی نظر خصوصی بهم بگید. به لینک های وبلاگم سر بزنید وبای قشنگین. منتظر نظرات قشنگتون هستم.

پيوندها
والپیپر های انیمه ای
تنها در دختکن خاطرات
saman kocholo
دنیای عشق و زندگی
هویجوری!!!!!!
کتابچه ی یه دختر سمپادی
♥کلبه♥
i T
تنهایی شیطون//سیاوش
AĻ@cн!ģħ ♪ ☼☺♣ ღ♪☼☻♥
بیقرار توام و در دل تنگم گله هاست
the endless
زندگی ازآن شماست
عـکس و مدل*رومینا*
غریبانه
عطر باران
تولدم گناه بود
عـــــاشــــقــــانــــــه
آنیتا و لیلا خوشگله
ردیاب ماشین
جلوپنجره اریو
اریو زوتی z300
جلو پنجره ایکس 60

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خاطرات من و آدرس royayekhatereha.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 57
بازدید دیروز : 62
بازدید هفته : 120
بازدید ماه : 119
بازدید کل : 93716
تعداد مطالب : 22
تعداد نظرات : 69
تعداد آنلاین : 1



Cute Pink Kaoani

♥かわぃぃミクのゲーム♥(絵はちょいムズ)

アニメ系時計

نويسندگان
miss alone

آرشيو وبلاگ
بهمن 1391
دی 1391
آبان 1391


آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
شنبه 4 آذر 1398برچسب:, :: 16:51 :: نويسنده : miss alone

سلام بچه ها. حالتون خوبه؟

من امروز داشتم به این فکر می کردم :

دیدین یه وقتایی که حالمون خیلی گرفت اس می گیم کاش دنیا یه جور دیگه بود؟ دیدین خیلیام حرفمونو تایید می کنند؟

اما من می خوام بپرسم که دنیایی که شما تو ذهنتون به جای این دنیا ی خودمون تصور می کنید چه جوریه؟ چه شکلیه؟

برام توی نظرات بگید من دوست دارم بدونم.

مرسی.



نظرات شما عزیزان:

تنهای شیطون
ساعت10:54---8 بهمن 1391
دنیایی که بدی توانایی مقابله به خوبی رو نداشته باشهپاسخ:دنیای جدیدی بودا!

کلبه ی کوچک خوشبختی!!!
ساعت20:20---3 بهمن 1391
مشترک گرامی: چراغ یاد شما همیشه در دل ماروشن است،حتی درساعات اوج مصرف!پاسخ:وای مرسی. ممنون. شمام همین طور.

مبینا
ساعت21:30---30 دی 1391
لینکت کردم بلینکم
پاسخ:لینک شدی گلم.


SADEGH
ساعت20:50---25 دی 1391
چقـدر کمــ توقع شـده ام !!!





نہ آغوشت را مـیخواهـم





نہ یکــ کلام محبت آمیز ...





نہ حتـی بودنت را ...





همیـن که بیایـی و از کنـارم رد شـوی کافیست ...





مـرا بہ آرامش مـی رساند





حتی اصطکاک سایه هایمان ...
پاسخ: مرسی آقا صادق واقعا هروقت که میاین اینجا یه نظر خیلی قشنگ می زارین ممنون.


vahid
ساعت3:08---14 دی 1391
سلام وب زیبای دارید خوشحال میشم بهوب منم سر بزنی.

اگه دوست داشتی تبادل لینک کنیم منو

با عنوان i T و آدرس

vahidfalakdin.loxblog.com لینک کن بعد بهم خبر بده تا با هر عنونی که دوست داشتی لینکت کنم
پاسخ:باشه حتما ممنون.


maryam
ساعت19:44---4 دی 1391
دنیایی که من تو ذهنم دارم توش نه هیچ آدمی دروغ نمیگه بدی نمیکنه خیانت نمیکنه بی وفا نیست ولی چه فایده اینا همش دنیای خیالیه دنیای واقعی پر از گرگه . پاسخ:ممنون که نظر گذاشتی مریم جون. درسته که این دنیاها همه خیالیه اما حداقل تصورشون قشنگه.
پاسخ:بعدم ممنون که لینکم کردی منم لینکت کردم ممنون.


kimia
ساعت18:50---3 دی 1391
میان آن همه الف و ب و مشق دبستان …











آنچه در زندگی واقعیت داشت...











خط فاصله بود …

ۀۀۀۀۀۀۀۀۀۀۀۀۀۀۀۀۀۀۀۀۀۀۀۀۀۀۀۀ ۀۀۀۀۀۀۀۀۀ



سلام وب زيبايي داري.....



به آلاچيق منم بيا.........




پاسخ:سلام .ممنون از نظر شنگت کیمیا جون. به وبت اومد لینکتم کردم مرسی.


dream girl
ساعت17:37---14 آذر 1391
سلام عزیزززززززززززززم



وب قشنگی بود در ضمن مطلباتم عالی بود



به وب منم بیا و نظرت رو درباره تبادل لینک بهم بگو
پاسخ:سلام .ممنون حتما میام.


anita
ساعت20:39---11 آذر 1391
ببینم تو میتونی افسانه هارو باز کنی؟؟؟/من دوروزه که افسانه ها برام باز نمیشه....
پاسخ:منم دیروز که رفتم باز نشد.الانم لوگوش تو وبم نمیاد حتما یه مشکلی داره.


آنیتا
ساعت12:44---10 آذر 1391
بابا سایت افسانه ها رو میگم....همونی که لوگوش تو وبته....
پاسخ:آهان آره خودمم چطور؟ تو ام اون جایی؟


انیتا
ساعت14:50---9 آذر 1391
هی....تو همون alone girl توی افسانه هایی؟؟؟آره؟؟؟
پاسخ:من نمی دونم والله مگه تو افسانه هام داریم؟


ROMINA
ساعت13:31---9 آذر 1391
وبت عالیه منم اپم بیا نظر بده منتظرماااااااااا
پاسخ:مرسی باشه حتما اومدم.


انیتا
ساعت17:42---8 آذر 1391
باید از لیلا تشکر کنی....اون لوگو تو ساخته...اون کدی که توی پست نوشتخ شدخ رو دقیقا همون شکلی کپی کنو بذار تو بخش اسکریپت های اختصاصی....اگر از لوگوت راضی نیستی....برو یه جا دیگه سفارش بده چون یه سری ایرادایی داره....

negar
ساعت20:17---6 آذر 1391
دنیایی که هیچ کس دروغ نگه.و ادم ها با کاراشون ادما به دروغ گفتن مجبور نکنن.دیگه این که معشوقت فقط مال خودت باشه و در کنارش باشی تا ابد.پاسخ: من خیلی ممنونم که بهم جواب دادی مرسی.

کلبـــــــــه تنهــــــــــــــایی!!!
ساعت18:26---6 آذر 1391
زیباترین ملودی احساس



در دستگاه دل ربا



نواخته می شود



بر گونه های سرخ نجابت



تا اشک را برانگیزد



و هم آوا شود با صدای باران



که در عشق بازی شعر و ترانه



نقش نُت خاموش را



چه استادانه بازی می کند...
پاسخ:مرسی خیلی قشن بود واقعا ممنون.


d
ساعت11:21---6 آذر 1391
دنیایی که همه یک دل باشن ..دنیایی که یکی فقط یکی و داشته باشه نه ...پاسخ:مرسی که به این سوال جواب دادی واقعا ممنون.

دینا
ساعت16:15---5 آذر 1391
دنیایی که فقط من باشم واون

تنهای تنهابدون هیچ مزاحمی

هیشکی هم نباشه امرونهی کنه
پاسخ:مرسی که جواب دادی.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: